Laatste onderwerpen
» Tilburg/Westpoint
S2,der eigen stekkie! - Pagina 2 EmptyVandaag om 9:18 van Coriena

» Aalsmeer/Watertoren
S2,der eigen stekkie! - Pagina 2 EmptyVandaag om 8:25 van Coriena

» Leiden / Uniper Energy
S2,der eigen stekkie! - Pagina 2 EmptyVandaag om 8:20 van Coriena

» Alphen ad Rijn
S2,der eigen stekkie! - Pagina 2 EmptyVandaag om 8:08 van Coriena

» Weert/ St Martinuskerk
S2,der eigen stekkie! - Pagina 2 EmptyVandaag om 8:06 van Coriena

» Venlo/ St Martinuskerk
S2,der eigen stekkie! - Pagina 2 EmptyVandaag om 7:58 van Coriena

»  Den Haag/Bethlehemkerk
S2,der eigen stekkie! - Pagina 2 EmptyVandaag om 7:55 van Coriena

» Vught/ De Petrus
S2,der eigen stekkie! - Pagina 2 EmptyVandaag om 7:44 van Coriena

»  Groningen/Gasuniegebouw
S2,der eigen stekkie! - Pagina 2 EmptyVandaag om 7:43 van Trees

Zoeken
 
 

Geef resultaten weer als:
 


Rechercher Geavanceerd zoeken

S2,der eigen stekkie!

+17
M en V
Geert
Marleen
OpaKees
Dorien
Claire
Brianne
Romy
rapace
SuzanneH
Kanjer
Liesbeth
YvonneM
Anca
Sander
nathalie
Coriena
21 plaatsers

Pagina 2 van 27 Vorige  1, 2, 3 ... 14 ... 27  Volgende

Ga naar beneden

S2,der eigen stekkie! - Pagina 2 Empty Re: S2,der eigen stekkie!

Bericht van Coriena do 4 aug - 19:52

Kanjer schreef:Wauw, wat een leuk filmpje, en wat ziet S2 er goed uit!!!!
Vooral wat er gezegd wordt aan het einde van het filmpje, de SOAP van DE MORTEL Laughing
Dat zal blijven Kanjer! Wat er ook gebeurt in de toekomst Wink

_________________
Het leven is soms veel te kort,geniet ervan en durf te leven!
S2,der eigen stekkie! - Pagina 2 Tome510
Coriena
Coriena

Aantal berichten : 168722
Registration date : 01-03-09
Leeftijd : 61
Woonplaats : Lage Zwaluwe

http://slechtvalkenliefde.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

S2,der eigen stekkie! - Pagina 2 Empty Re: S2,der eigen stekkie!

Bericht van SuzanneH do 4 aug - 19:58

S2 ziet er goed uit! Leuk filmpje, bedankt voor het plaatsen! Ook voor alle foto's en filmpjes van de andere valken op De Mortel.

_________________
Van het concert des levens krijgt niemand een program.
SuzanneH
SuzanneH

Aantal berichten : 6335
Registration date : 04-05-11
Leeftijd : 65
Woonplaats : Franeker

http://www.hettenvan.com/foto

Terug naar boven Ga naar beneden

S2,der eigen stekkie! - Pagina 2 Empty Re: S2,der eigen stekkie!

Bericht van Coriena do 4 aug - 20:03

SuzanneH schreef:S2 ziet er goed uit! Leuk filmpje, bedankt voor het plaatsen! Ook voor alle foto's en filmpjes van de andere valken op De Mortel.
Graag gedaan Very Happy

_________________
Het leven is soms veel te kort,geniet ervan en durf te leven!
S2,der eigen stekkie! - Pagina 2 Tome510
Coriena
Coriena

Aantal berichten : 168722
Registration date : 01-03-09
Leeftijd : 61
Woonplaats : Lage Zwaluwe

http://slechtvalkenliefde.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

S2,der eigen stekkie! - Pagina 2 Empty Re: S2,der eigen stekkie!

Bericht van Anca do 4 aug - 20:40

donderdag, 04 augustus 2011 15:57 | |
Visite dierenarts Caroline Hommers


Gemert, 4 augustus 2011

Vanmorgen is dierenarts Caroline Hommers op visite geweest bij S2.
Caroline heeft afgelopen zaterdag samen met haar collega Dirk Riemersma de vrij complexe operatie succesvol uitgevoerd.
Onderaan dit bericht ziet u middels twee links meer informatie over hun werkzaamheden en praktijk.

Tijdens haar bezoek heeft Caroline S2 onderzocht en haar wonden verzorgt.
De grote bloeduitstorting in haar vleugel was al bijna helemaal verdwenen, de huid zag er mooi roze uit en er waren geen ontstekingen aanwezig. Overigens is een bloeduitstorting gunstig voor het herstel van het botweefsel. Zelfs nieuwe veertjes waren al zichtbaar, naar verwachting zal over 4 weken niets meer te zien zijn van de kale plek onder haar vleugel. De antibioticakuur kan vanaf morgen gestopt worden en zal S2 geen medicatie meer krijgen. Caroline heeft de losse verbandresten verwijderd en ontstekingsremmende zalf onder de fixatie aangebracht. Tevens is haar hartslag beluisterd en is naar haar algehele conditie gekeken, ook hier alleen maar positieve resultaten, ze doet het echt voortreffelijk.
Nadat de beide vleugels weer gefixeerd werden op haar staartpennen liet S2 zien dit toch niet zo geweldig te vinden en al vrij snel had zij haar beide vleugels weer bevrijdt. Op zich is dit niet zo erg, de beide bothelften zijn middels de twee spalken goed gefixeerd en S2 blijft hier goed van af. Daarnaast kan zij nu zelf heel goed aanvoelen of en hoe ze haar vleugels gebruikt en zullen haar spieren in haar schouders ook nog enige beweging hebben wat op een later tijdstip weer gunstig is.
Over enkele weken zal Caroline terugkomen om met een mobiel, digitaal röngenapparaat foto's te nemen. Hierdoor hoeven wij S2 niet onnodig te vervoeren. Dan zal bekeken worden of de bothelften goed aan elkaar zitten en wanneer de pinnen en fixatie verwijderd kunnen worden. S2 zal dan vervolgens in een grotere ruimte geplaatst worden zodat ze aan haar conditie kan werken.

Omroep Brabant was vanmorgen ook aanwezig en heeft opnames gemaakt. Deze beelden zult u vast al gezien hebben op TV en/of het internet.
Later vanavond zullen er een paar foto's geplaatst worden op deze site en een link naar de beelden van omroep Brabant. Er zijn niet veel foto's gemaakt omdat wij assisteerden bij het onderzoek van S2 en omdat zij in een afgeschermde kooi verblijft. Ook hier stond het belang van S2 weer voorop.

VWG Gemert

Caroline Hommers
http://www.dierenklinieklandhorst.nl/

Dirk Riemersma
http://www.pferdepraxis-riemersma.com/nl/dokter.htm


_________________
S2,der eigen stekkie! - Pagina 2 20qb860
Anca
Anca

Aantal berichten : 3690
Registration date : 27-05-11
Leeftijd : 52
Woonplaats : Goudswaard

http://www.ancadesign.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

S2,der eigen stekkie! - Pagina 2 Empty Re: S2,der eigen stekkie!

Bericht van Coriena do 4 aug - 20:44

Dank je wel Anca Very Happy

_________________
Het leven is soms veel te kort,geniet ervan en durf te leven!
S2,der eigen stekkie! - Pagina 2 Tome510
Coriena
Coriena

Aantal berichten : 168722
Registration date : 01-03-09
Leeftijd : 61
Woonplaats : Lage Zwaluwe

http://slechtvalkenliefde.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

S2,der eigen stekkie! - Pagina 2 Empty Re: S2,der eigen stekkie!

Bericht van Anca vr 5 aug - 8:02

Bericht aan Aniet, forum Amelandse namens VW Gemert:

Allereerst wil ik je mededelen dat wij het ontzettend waarderen hoe eenieder meeleeft en meedenkt met het herstel van S2. Zo ook dus jouw inzet om de gelden van SVSADM beschikbaar te stellen voor het herstel van S2. In één woord geweldig dat ook de diverse forums tot elkaar zijn gekomen, elkaar respecteert en gezamenlijk acties ondernemen. Hieruit blijkt dat wij allen de slechtvalken een warm hart toedragen.

Wij mengen ons echter niet in discussies, de overigens positieve berichtgeving en het verkrijgen van gelden op de diverse forums. Als men geld wil doneren aan de VWG Gemert is dit geheel vrijblijvend en zonder verplichtingen aan ons adres. Hiermee willen wij voorkomen dat de vervelende situatie die in 2010 is ontstaan wederom gaat plaatsvinden.

Zoals je weet hebben wij o.a. om deze redenen in 2009/2010 besloten om de bescherming van de slechtvalken en het beheer van de camera’s geheel zelf te verzorgen. Hierdoor is de rust wedergekeerd op de diverse forums en konden de beelden dit jaar en hopelijk ook in 2012 uitgezonden worden. De Mortel , Pa en S2 in het bijzonder, is en blijft toch een heel bijzondere succesvolle nestlocatie in Nederland.



Wij zijn van mening dat de kosten van de dierenartsen en die van het asiel door ons gedragen dienen te worden.

Dat de bezoekers van onze site en die van de diverse forums, zowel in Nederland als daarbuiten, ons werk waarderen en daarvoor een donatie willen doen vinden wij fijn en steunt ons in onze hulp aan S2, de beschermingswerkzaamheden voor de slechtvalken in het algemeen en specifiek voor De Mortel.

Wij respecteren dat één persoon daar anders over denkt. Wij vinden het echter jammer dat S2 verplicht wordt om terug te keren voor de camera in De Mortel om zodoende gelden te verkrijgen die haar herstel mede mogelijk maken. Wij verlenen dan ook geen medewerking aan de “eisen” en “juridische” verplichtingen die de heer Daniëls stelt, wij zullen dan ook geen enkele discussie of correspondentie voeren met Dhr. Daniëls en distantiëren ons van zijn uitspraken en doelstellingen. Onder deze voorwaarden zullen wij dus geen gelden van stichting SVSADM accepteren. Voor alle duidelijkheid wij waarderen jouw en andermans inzet enorm, daarvoor onze dank!

Waarschijnlijk zullen de ingezamelde gelden niet voldoende zijn om alle kosten te dekken. VWG Gemert is echter zelf de verplichting aangegaan om S2 te laten behandelen en wij zijn dan ook zelf verantwoordelijk voor de hieruit voortvloeiende financiële verplichtingen.

Laten wij met z’n allen hopen dat S2 volledig zal herstellen en haar vrijheid terug mag krijgen in de natuur. En dat, hoe spijtig dan ook, S2 de roofvogelvervolging onder de aandacht heeft gebracht van de politiek, het justitiële apparaat en de Nederlandse bevolking.



Heel veel succes met jullie acties en indirect beschermingswerk voor de slechtvalken in Nederland.



Nms VWG Gemert

Martin Vink



PS

Dit bericht mag je één op één publiceren op jouw/jullie website.

_________________
S2,der eigen stekkie! - Pagina 2 20qb860
Anca
Anca

Aantal berichten : 3690
Registration date : 27-05-11
Leeftijd : 52
Woonplaats : Goudswaard

http://www.ancadesign.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

S2,der eigen stekkie! - Pagina 2 Empty Re: S2,der eigen stekkie!

Bericht van Coriena vr 5 aug - 8:08

Een heel wijs besluit van VWG Gemert , om zich niet in die discussie, over het geld van een andere stichting te melden!
Verder dan ook nog de melding dat donaties welkom zijn ,maar geen verplichting!
En VWG Gemert , neemt zijn eigen verantwoording, wat betreft het herstel en de kosten van S2!
(Ik kan me daar helemaal in vinden)

_________________
Het leven is soms veel te kort,geniet ervan en durf te leven!
S2,der eigen stekkie! - Pagina 2 Tome510
Coriena
Coriena

Aantal berichten : 168722
Registration date : 01-03-09
Leeftijd : 61
Woonplaats : Lage Zwaluwe

http://slechtvalkenliefde.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

S2,der eigen stekkie! - Pagina 2 Empty Re: S2,der eigen stekkie!

Bericht van rapace vr 5 aug - 11:16

Hihi Coriena, ik ben niet blond (zoals je gezien hebt) maar snap er geen hout van. Who the f*** is Aniet? Wie is het waar niet mee eens? Wie is die éne persoon nou weer?

Afijn Coriena, nee, laat maar zitten, ik snap er geen hout van en dat moet ik maar zo houden.

Nog 5 weken en dan is het D-day voor ons mooie, nukkige, dappere, arrogante, prachtige slechtvalk wijf !!! vlinders


_________________
J.A. Baker, The Peregrine 1967:
De slechtvalk is op jacht en de jager vertrouwt niemand.
rapace
rapace

Aantal berichten : 151
Registration date : 20-05-11
Leeftijd : 69
Woonplaats : Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

S2,der eigen stekkie! - Pagina 2 Empty Re: S2,der eigen stekkie!

Bericht van Coriena vr 5 aug - 11:24

rapace schreef:Hihi Coriena, ik ben niet blond (zoals je gezien hebt) maar snap er geen hout van. Who the f*** is Aniet? Wie is het waar niet mee eens? Wie is die éne persoon nou weer?

Afijn Coriena, nee, laat maar zitten, ik snap er geen hout van en dat moet ik maar zo houden.

Nog 5 weken en dan is het D-day voor ons mooie, nukkige, dappere, arrogante, prachtige slechtvalk wijf !!! vlinders

Aniet is degene die contact onderhoud met die andere stichting! Is hier ook lid maar dan onder een andere naam Wink
Maak je hier nu maar verder niet druk om!
Dat probleem van het door de donateurs geschonken geld aan die stichting(Voor de streaming en de cams) lossen ze heus wel op!
En nogmaals heeft niets met de donaties te maken die gedaan zijn voor het herstel van S2!

_________________
Het leven is soms veel te kort,geniet ervan en durf te leven!
S2,der eigen stekkie! - Pagina 2 Tome510
Coriena
Coriena

Aantal berichten : 168722
Registration date : 01-03-09
Leeftijd : 61
Woonplaats : Lage Zwaluwe

http://slechtvalkenliefde.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

S2,der eigen stekkie! - Pagina 2 Empty Re: S2,der eigen stekkie!

Bericht van Romy vr 5 aug - 17:43

Coriena schreef:Een heel wijs besluit van VWG Gemert , om zich niet in die discussie, over het geld van een andere stichting te melden!
Verder dan ook nog de melding dat donaties welkom zijn ,maar geen verplichting!
En VWG Gemert , neemt zijn eigen verantwoording, wat betreft het herstel en de kosten van S2!
(Ik kan me daar helemaal in vinden)
S2,der eigen stekkie! - Pagina 2 923933 Het is dus maar goed dat wij de donaties rechtstreeks aan Gemert overmaakten, dan komt het zeker ten goede aan S2 en haar vrijheid straks. Niemand weet immers waar ze naar toe gaat(zal vliegen), wij hopen de Mortel, maar wie zegt dat dat lukt?

Romy

Aantal berichten : 34
Registration date : 09-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

S2,der eigen stekkie! - Pagina 2 Empty Re: S2,der eigen stekkie!

Bericht van SuzanneH za 6 aug - 6:21



S2 na reanimatie

_________________
Van het concert des levens krijgt niemand een program.
SuzanneH
SuzanneH

Aantal berichten : 6335
Registration date : 04-05-11
Leeftijd : 65
Woonplaats : Franeker

http://www.hettenvan.com/foto

Terug naar boven Ga naar beneden

S2,der eigen stekkie! - Pagina 2 Empty Re: S2,der eigen stekkie!

Bericht van rapace za 6 aug - 8:13

Citaat
Wij vinden het echter jammer dat S2 verplicht wordt om terug te keren voor de camera in De Mortel om zodoende gelden te verkrijgen die haar herstel mede mogelijk maken.
Einde citaat

Ik heb het nog eens doorgelezen Coriena, ik ben nu vroeg, fris en fruitig en vrij alert. En tis me duidelijk hoor. Een piepklein stukje heb ik hier als citaat neergezet. Vertaald naar me eige rotterdamse woorden in jip en janneke taal: er is iemand, laten we X zeggen voor het gemak, die wil alleen poen geven als (ik zeg expres als) de webcams weer op S2 gericht gaan woorden en daar werkt VWG Gemert niet aan mee..
Ik ben sprakeloos !!

Leve VWG Gemert.

_________________
J.A. Baker, The Peregrine 1967:
De slechtvalk is op jacht en de jager vertrouwt niemand.
rapace
rapace

Aantal berichten : 151
Registration date : 20-05-11
Leeftijd : 69
Woonplaats : Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

S2,der eigen stekkie! - Pagina 2 Empty Re: S2,der eigen stekkie!

Bericht van Coriena za 6 aug - 11:08

Op BCAW is al $ 800 voor het herstel van S2 opgehaald cheers

_________________
Het leven is soms veel te kort,geniet ervan en durf te leven!
S2,der eigen stekkie! - Pagina 2 Tome510
Coriena
Coriena

Aantal berichten : 168722
Registration date : 01-03-09
Leeftijd : 61
Woonplaats : Lage Zwaluwe

http://slechtvalkenliefde.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

S2,der eigen stekkie! - Pagina 2 Empty Re: S2,der eigen stekkie!

Bericht van Coriena za 6 aug - 11:12

Een reaktie van Theod ,SVSADM,Stichting Vrienden van Slechtvalken en alticamwebcams De Mortel.

Ik ben heel blij met het plaatsen van het bericht van dhr. Vink.

Hier uit lijd ik af dat ook bij VWG dezelfde angst heerst als bij diegene die mij op zowel juridisch als belastingtechnisch vlak adviseren.

Ondanks dat s2 goed herstellende is, is het nog steeds niet duidelijk of s2 nog ooit kan jagen, door de breuk is en blijft het bot zwakker en ook de spieren zijn door immobiliteit aangetast.

Als blijkt dat s2 onvoldoende en mag ze volgens de volgens de richtlijnen van de Vogelbecherming Nederland niet meer uitgezet worden en geld er voor de roofvogels dat ze op een vredige manier moeten worden ingeslapen.

En hier zit het probleem.

Ik kan en mag geen gelden beschikbaar stellen voor het doden van een slechtvalk.

Hiervoor was dan ook dat *achterdeurtje* gecreëerd, het geld overmaken op het moment dat s2 vrijgelaten wordt in de natuur.

s2 moet namelijk vrijgelaten worden in het gebied waar ze gevonden is, betekent dat ze in de gemeente Gemert losgelaten moet worden en ze dan van zelf terugkeert naar de toren in De Mortel waar ze dan weer te zien is op camerabeelden. Vandaar de uitdrukking:

op het moment dat s2 weer voor de camera's verschijnt..

En op het moment van vrijlating kan en mag ik het geld overmaken, dit kan namelijk gezien worden als een handeling zoals bedoeld in artikel 2 lid 1 onder a:

"Het verrichte van alle verdere handelingen, die met het voorstaande in de ruimste zin verband houden of daartoe bevorderlijk zijn."

Een brief met tekst en uitleg is onderweg naar de VWG, vind het dan ook zeer vreemd dat een bestuurslid van het VWG op een dergelijke brute wijze de deur dicht gooit zonder ook maar één tel contact gehad te hebben met mij.

Betreffende het geld;

Ik kan niet bij het geld zonder medeweten van een derde, sterker nog zonder die derde kan ik zelfs niet zien wat er op de bankrekening staat.

_________________
Het leven is soms veel te kort,geniet ervan en durf te leven!
S2,der eigen stekkie! - Pagina 2 Tome510
Coriena
Coriena

Aantal berichten : 168722
Registration date : 01-03-09
Leeftijd : 61
Woonplaats : Lage Zwaluwe

http://slechtvalkenliefde.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

S2,der eigen stekkie! - Pagina 2 Empty Re: S2,der eigen stekkie!

Bericht van rapace za 6 aug - 11:53

Kenne die lui niet de heg gaan knippe of zo. Of vogelhuisies bouwen. lol!


Laatst aangepast door rapace op za 6 aug - 11:56; in totaal 1 keer bewerkt
rapace
rapace

Aantal berichten : 151
Registration date : 20-05-11
Leeftijd : 69
Woonplaats : Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

S2,der eigen stekkie! - Pagina 2 Empty Re: S2,der eigen stekkie!

Bericht van rapace za 6 aug - 11:55

Coriena schreef:Op BCAW is al $ 800 voor het herstel van S2 opgehaald cheers

Wat geweldig Coriena.
Is dit niet fantastisch!! cheers
rapace
rapace

Aantal berichten : 151
Registration date : 20-05-11
Leeftijd : 69
Woonplaats : Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

S2,der eigen stekkie! - Pagina 2 Empty Re: S2,der eigen stekkie!

Bericht van Coriena za 6 aug - 11:59

rapace schreef:Kenne die lui niet de heg gaan knippe of zo. Of vogelhuisies bouwen. lol!
Dat lijkt me een goed plan lol!
Ach der word aan gewerkt Wink

_________________
Het leven is soms veel te kort,geniet ervan en durf te leven!
S2,der eigen stekkie! - Pagina 2 Tome510
Coriena
Coriena

Aantal berichten : 168722
Registration date : 01-03-09
Leeftijd : 61
Woonplaats : Lage Zwaluwe

http://slechtvalkenliefde.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

S2,der eigen stekkie! - Pagina 2 Empty Re: S2,der eigen stekkie!

Bericht van rapace za 6 aug - 12:16

hahahahahaha Coriena, ik ben blij dat jij er ook zo over denkt. En hoe kom ik nou op het idee van de heg knippen vraag jij je af.
Dat komt omdat ik buiten een man hoor met een electrische heggeschaar.
Welke man? Mijn man !!!!
Niet lullen, maar poetsen - das de rotterdamse mentaliteit.
Knuf Coriena voor jou van mij.

_________________
J.A. Baker, The Peregrine 1967:
De slechtvalk is op jacht en de jager vertrouwt niemand.
rapace
rapace

Aantal berichten : 151
Registration date : 20-05-11
Leeftijd : 69
Woonplaats : Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

S2,der eigen stekkie! - Pagina 2 Empty Re: S2,der eigen stekkie!

Bericht van Romy za 6 aug - 12:23

Coriena, ik had begrepen dat S2 niet gevonden was in het Mortelgebied, maar veel verder weg. Omdat het om S2 bleek te gaan heeft Werkgroep Gemert de zorg op zich genomen? Het is dan toch helemaal niet gezegd dat ze bij de Mortel wordt uitgezet als zij voldoende herstelt? En begrijp ik jou goed dat mijn donatie aan Gemert bijdraagt aan een eventueel inslapen van S2 als ze niet meer kan jagen?

Romy

Aantal berichten : 34
Registration date : 09-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

S2,der eigen stekkie! - Pagina 2 Empty Re: S2,der eigen stekkie!

Bericht van Coriena za 6 aug - 12:40

Romy schreef:Coriena, ik had begrepen dat S2 niet gevonden was in het Mortelgebied, maar veel verder weg. Omdat het om S2 bleek te gaan heeft Werkgroep Gemert de zorg op zich genomen? Het is dan toch helemaal niet gezegd dat ze bij de Mortel wordt uitgezet als zij voldoende herstelt? En begrijp ik jou goed dat mijn donatie aan Gemert bijdraagt aan een eventueel inslapen van S2 als ze niet meer kan jagen?
S2 is in de gemeente Gemert gevonden!
De Donaties aan de werkgroep Gemert, worden gebruikt voor de kosten voor het herstel van S2!
Als blijkt dat S2 niet meer voldoende herstelt om in vrijheid gesteld te kunnen worden,zijn ze volgens de richtlijnen, van de WSN, verplicht S2 te euthanaseren!
Laten we niet op de feiten vooruit lopen!
Eerst rustig afwachten hoe het herstel van S2 zich verder gaat ontwikkelen Wink

_________________
Het leven is soms veel te kort,geniet ervan en durf te leven!
S2,der eigen stekkie! - Pagina 2 Tome510
Coriena
Coriena

Aantal berichten : 168722
Registration date : 01-03-09
Leeftijd : 61
Woonplaats : Lage Zwaluwe

http://slechtvalkenliefde.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

S2,der eigen stekkie! - Pagina 2 Empty Re: S2,der eigen stekkie!

Bericht van rapace za 6 aug - 13:28

Romy schreef:Coriena, ik had begrepen dat S2 niet gevonden was in het Mortelgebied, maar veel verder weg. Omdat het om S2 bleek te gaan heeft Werkgroep Gemert de zorg op zich genomen? Het is dan toch helemaal niet gezegd dat ze bij de Mortel wordt uitgezet als zij voldoende herstelt? En begrijp ik jou goed dat mijn donatie aan Gemert bijdraagt aan een eventueel inslapen van S2 als ze niet meer kan jagen?

Nee Romy, echt niet.
Kijk naar de foto's van de dierenarts met S2.
Zie jij drs. Hommers de slechtvalk euthanaseren?
Welnee, dat lijkt mij erg stug na alles wat ze heeft gedaan.
Dan hadden ze dat meteen gedaan na binnenkomst.
Dat is de deskundige, zij bepaalt hoe en wat.
Ik stel voor dat de berichten van een stelletje nitwits (sorry voor het woord, maar ik weet geen ander) hier niet meer geplaatst gaan worden, dat schept alleen verwarring en zaait enorme paniek.
Het resultaat is straks dat geen hond nog donaties doet en dat moeten we niet hebben.
Gewoon je statiegeld blijven opsparen en naar de mensen sturen die er werkelijk toe doen.
Laat je niet gek maken Romy.

Daarom opperde ik ook de suggestie dat die lui beter de heg kunnen gaan snoeien of iets anders leuks gaan doen. Een lekkere cake gaan bakken. Of over het weer gaan praten op al hun eigen forumpjes en daar receptjes uitwisselen.
En de gewonde vogel even over laten aan de mensen die er voor gestudeerd hebben.
Ik hou dit topic overigens even voor gezien en concentreer me even op het gezellige babbelhoekje een tijdje, want dit geneuzel gaat helemaal nergens over.
Yvonne Rapace.

rapace
rapace

Aantal berichten : 151
Registration date : 20-05-11
Leeftijd : 69
Woonplaats : Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

S2,der eigen stekkie! - Pagina 2 Empty Re: S2,der eigen stekkie!

Bericht van Romy za 6 aug - 17:34

S2,der eigen stekkie! - Pagina 2 923933 Dank voor jullie reacties, zowel van Coriena als van Rapace. Zij zal hier vast nog wel komen(lezen). Laughing
S2 redt het vast, met zoveel liefde en aandacht van ons allemaal, inclusief de dierenarts en de mensen die haar nu verzorgen, kan haast niet missen. Nu straks Pa nog met z'n nieuwe harem, mannen Rolling Eyes

Romy

Aantal berichten : 34
Registration date : 09-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

S2,der eigen stekkie! - Pagina 2 Empty Re: S2,der eigen stekkie!

Bericht van Coriena za 6 aug - 19:00

Romy schreef:S2,der eigen stekkie! - Pagina 2 923933 Dank voor jullie reacties, zowel van Coriena als van Rapace. Zij zal hier vast nog wel komen(lezen). Laughing
S2 redt het vast, met zoveel liefde en aandacht van ons allemaal, inclusief de dierenarts en de mensen die haar nu verzorgen, kan haast niet missen. Nu straks Pa nog met z'n nieuwe harem, mannen Rolling Eyes
Komt vast wel allemaal goed Cool En Pa, tja dit is iets wat ik al een tijdje in mijn hoofd heb , die wordt ouder Shocked kan nog wel een paar jaartjes mee, maar eens komt het moment, of eitjes niet bevrucht of Pa wordt verslagen!
Tja tis de natuur! oh zo hard maar wel de realiteit Wink

_________________
Het leven is soms veel te kort,geniet ervan en durf te leven!
S2,der eigen stekkie! - Pagina 2 Tome510
Coriena
Coriena

Aantal berichten : 168722
Registration date : 01-03-09
Leeftijd : 61
Woonplaats : Lage Zwaluwe

http://slechtvalkenliefde.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

S2,der eigen stekkie! - Pagina 2 Empty Re: S2,der eigen stekkie!

Bericht van rapace za 6 aug - 19:59

Coriena schreef:
Romy schreef:S2,der eigen stekkie! - Pagina 2 923933 Dank voor jullie reacties, zowel van Coriena als van Rapace. Zij zal hier vast nog wel komen(lezen). Laughing
S2 redt het vast, met zoveel liefde en aandacht van ons allemaal, inclusief de dierenarts en de mensen die haar nu verzorgen, kan haast niet missen. Nu straks Pa nog met z'n nieuwe harem, mannen Rolling Eyes
Komt vast wel allemaal goed Cool En Pa, tja dit is iets wat ik al een tijdje in mijn hoofd heb , die wordt ouder Shocked kan nog wel een paar jaartjes mee, maar eens komt het moment, of eitjes niet bevrucht of Pa wordt verslagen!
Tja tis de natuur! oh zo hard maar wel de realiteit Wink

Ja, ik moet steeds aan jouw woorden denken Coriena toen ik in LZ was. Weet jij hoe oud Pa is Corien. Ongeveer of precies? Ik heb zelf geen idee. Ik las ergens een jaartal ooit (nestelt daar in 2004 ??, of zit ik er helemaal naast), maar ik heb geen idee hoe oud onze pake is.
rapace
rapace

Aantal berichten : 151
Registration date : 20-05-11
Leeftijd : 69
Woonplaats : Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

S2,der eigen stekkie! - Pagina 2 Empty Re: S2,der eigen stekkie!

Bericht van Anca za 6 aug - 22:10

Zover ik begreep is Pa rond de 10 jaar, Rapace.

_________________
S2,der eigen stekkie! - Pagina 2 20qb860
Anca
Anca

Aantal berichten : 3690
Registration date : 27-05-11
Leeftijd : 52
Woonplaats : Goudswaard

http://www.ancadesign.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 27 Vorige  1, 2, 3 ... 14 ... 27  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum