Laatste onderwerpen
» Harrisburg
S2,der eigen stekkie! - Pagina 25 EmptyVandaag om 13:40 van Coriena

» Venlo/ St Martinuskerk
S2,der eigen stekkie! - Pagina 25 EmptyVandaag om 13:34 van Coriena

» Amsterdam/Rijksmuseum screenshots © Beleef de Lente/Vogelbescherming Nederland
S2,der eigen stekkie! - Pagina 25 EmptyVandaag om 12:44 van margootje

» Rochester NY
S2,der eigen stekkie! - Pagina 25 EmptyVandaag om 12:30 van Coriena

» Diverse Slechtvalken Nederland
S2,der eigen stekkie! - Pagina 25 EmptyVandaag om 12:28 van Coriena

» Adastral Park
S2,der eigen stekkie! - Pagina 25 EmptyVandaag om 12:25 van Coriena

» Worechester Cathedral
S2,der eigen stekkie! - Pagina 25 EmptyVandaag om 12:16 van Coriena

» Screenshots livestream youtube © VWGGemert
S2,der eigen stekkie! - Pagina 25 EmptyVandaag om 11:32 van Coriena

» Geldrop/Brigida kerk
S2,der eigen stekkie! - Pagina 25 EmptyVandaag om 10:59 van Coriena

Zoeken
 
 

Geef resultaten weer als:
 


Rechercher Geavanceerd zoeken

S2,der eigen stekkie!

+17
M en V
Geert
Marleen
OpaKees
Dorien
Claire
Brianne
Romy
rapace
SuzanneH
Kanjer
Liesbeth
YvonneM
Anca
Sander
nathalie
Coriena
21 plaatsers

Pagina 25 van 27 Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26, 27  Volgende

Ga naar beneden

S2,der eigen stekkie! - Pagina 25 Empty Re: S2,der eigen stekkie!

Bericht van rapace di 16 okt - 21:15

Wat een prachtige foto Brianne, en wat een ontroerend filmpje van Aaltje en mooie woorden van Liesbeth.

_________________
J.A. Baker, The Peregrine 1967:
De slechtvalk is op jacht en de jager vertrouwt niemand.
rapace
rapace

Aantal berichten : 151
Registration date : 20-05-11
Leeftijd : 69
Woonplaats : Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

S2,der eigen stekkie! - Pagina 25 Empty Re: S2,der eigen stekkie!

Bericht van Coriena di 16 okt - 21:56

Ingrid schreef dit op BCAW facebook!

In an email from VWG I received, they wrote that all involved have been talking about and analysing the events these past few days, to see if there was anything that could have prevented the death of S2.
They too are devastated by this bizarre turn of events.

Together they had to draw the conclusion that there never was a moment at which action should/could have been taken. There were simply NO signs of problems at all.
S2 ate well on Thursday, there was still some food in her stomach and she behaved normal, absolutely no signs of any ailment.

There was an interesting fact about the larvae that I didn't know:
These larvae (or maggots) excrete a fluid that acts like a sedative/painkiller in order to remain undetected by the host.

De laatste drie zinnen dus even kort samen gevat!
Deze larven (maden ) scheiden een vloeistof af,die zich gedraagt ​​als een kalmerend middel / pijnstiller, om onopgemerkt te blijven door de gastheer.
Dus S2 heeft waarschijnlijk nooit iets gevoeld van deze besmetting en dit is de reden waarom de valkenier ook niet kon vermoeden dat er iets mis was met haar.


_________________
Het leven is soms veel te kort,geniet ervan en durf te leven!
S2,der eigen stekkie! - Pagina 25 Tome510
Coriena
Coriena

Aantal berichten : 168103
Registration date : 01-03-09
Leeftijd : 61
Woonplaats : Lage Zwaluwe

http://slechtvalkenliefde.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

S2,der eigen stekkie! - Pagina 25 Empty Re: S2,der eigen stekkie!

Bericht van YvonneM di 16 okt - 22:53

Fijn om te weten dat onze Essie geen pijnlijke dood heeft gehad en niemand iets te verwijten valt.

We zullen haar nooit vergeten en ik draag haar in mijn hart.

_________________
Speak only if it improves upon the silence.

– Gandhi -
YvonneM
YvonneM

Aantal berichten : 1665
Registration date : 14-05-11
Leeftijd : 72
Woonplaats : Utrecht

Terug naar boven Ga naar beneden

S2,der eigen stekkie! - Pagina 25 Empty Re: S2,der eigen stekkie!

Bericht van Dorien wo 17 okt - 6:16

Geeft weer een beetje troost ,dat ze geen pijn heeft gehad.

_________________
Geniet van elke dag

S2,der eigen stekkie! - Pagina 25 Vlinde10
Dorien
Dorien

Aantal berichten : 9561
Registration date : 01-03-09
Leeftijd : 57
Woonplaats : Groesbeek

Terug naar boven Ga naar beneden

S2,der eigen stekkie! - Pagina 25 Empty Re: S2,der eigen stekkie!

Bericht van Liesbeth do 18 okt - 9:10

Er staat weer een verhaal op VWG met dit als eind.

Woelen in de wond
''Het is wel een raar idee ja, maden op je been”, vertelt Hans, die op de middag van het interview net verse maden had gekregen. “Ik heb ze wel eens gezien. Als ze erop gaan zijn ze twee mm en als ze er na een paar dagen afgaan ongeveer een centimeter. Het stinkt ook wel als ik het laken optil. Dan leg ik de visite maar uit dat ik het niet ben, maar zij”, glimlacht hij. En hoe voelt het? “Het doet geen pijn, het kriebelt meer. Ze woelen als het ware over de wond en soms is dat geen fijn gevoel, maar een verdoving heb ik niet nodig. En ik ben maandenlang koortsvrij geweest zonder antibiotica, dankzij de maden. Wat mij betreft is een behandeling met maden een oude methode die wel weer opnieuw uit de kast gehaald mag worden. Op een steriele manier natuurlijk.”

_________________
-
S2,der eigen stekkie! - Pagina 25 2ihbdb8
One love, One club, FC TWENTE
Liesbeth
Liesbeth

Aantal berichten : 121
Registration date : 06-06-11
Leeftijd : 69
Woonplaats : Enschede

https://pspparadise.actieforum.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

S2,der eigen stekkie! - Pagina 25 Empty Re: S2,der eigen stekkie!

Bericht van Anca do 18 okt - 9:11

http://www.vwggemertslechtvalk.nl/nieuws/96-groene-vleesvlieg.html

_________________
S2,der eigen stekkie! - Pagina 25 20qb860
Anca
Anca

Aantal berichten : 3690
Registration date : 27-05-11
Leeftijd : 52
Woonplaats : Goudswaard

http://www.ancadesign.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

S2,der eigen stekkie! - Pagina 25 Empty Re: S2,der eigen stekkie!

Bericht van Coriena do 18 okt - 9:32

Bedankt dames !

_________________
Het leven is soms veel te kort,geniet ervan en durf te leven!
S2,der eigen stekkie! - Pagina 25 Tome510
Coriena
Coriena

Aantal berichten : 168103
Registration date : 01-03-09
Leeftijd : 61
Woonplaats : Lage Zwaluwe

http://slechtvalkenliefde.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

S2,der eigen stekkie! - Pagina 25 Empty Re: S2,der eigen stekkie!

Bericht van Marleen do 18 okt - 10:19

Hmpf, voor mij is een behandeling met maden toch net zoiets als aderlaten hoor... Ouderwets.

Wel fijn om te weten dat ze niet echt pijn gehad heeft, trouwens.
Marleen
Marleen

Aantal berichten : 25
Registration date : 05-05-11
Leeftijd : 36
Woonplaats : Utrecht

Terug naar boven Ga naar beneden

S2,der eigen stekkie! - Pagina 25 Empty Re: S2,der eigen stekkie!

Bericht van OpaKees do 18 okt - 10:59

Marleen schreef:Hmpf, voor mij is een behandeling met maden toch net zoiets als aderlaten hoor... Ouderwets.

Wel fijn om te weten dat ze niet echt pijn gehad heeft, trouwens.
Marleen, aderlaten is echt niet ouderwets.Ik moet om de 6 a 7 weken een aderlating doen, dat is omdat mijn bloed dan weer de goede waarde krijgt. Ik wist het ook niet maar er zijn zoveel mensen die hier in het ziekenhuis een aderlating krijgen. Dus dat het iets van alleen maar vroegere tijden is is niet juist. Smile

_________________
Vrede is geen periode maar een manier van leven.
OpaKees
OpaKees

Aantal berichten : 38
Registration date : 01-06-11
Woonplaats : hilversum

Terug naar boven Ga naar beneden

S2,der eigen stekkie! - Pagina 25 Empty Re: S2,der eigen stekkie!

Bericht van Marleen do 18 okt - 11:06

OpaKees schreef:
Marleen schreef:Hmpf, voor mij is een behandeling met maden toch net zoiets als aderlaten hoor... Ouderwets.

Wel fijn om te weten dat ze niet echt pijn gehad heeft, trouwens.
Marleen, aderlaten is echt niet ouderwets.Ik moet om de 6 a 7 weken een aderlating doen, dat is omdat mijn bloed dan weer de goede waarde krijgt. Ik wist het ook niet maar er zijn zoveel mensen die hier in het ziekenhuis een aderlating krijgen. Dus dat het iets van alleen maar vroegere tijden is is niet juist. Smile
... en met die maden gebeurt kennelijk ook nog steeds.
Zo leer je nog eens wat.

Nou ja, terug ontopic dan maar.
Ik vond het heel suf dat de Vogelbescherming op Facebook een foto van een andere slechtvalk dan S2 had gezet toen ze over haar een bericht schreven...
Marleen
Marleen

Aantal berichten : 25
Registration date : 05-05-11
Leeftijd : 36
Woonplaats : Utrecht

Terug naar boven Ga naar beneden

S2,der eigen stekkie! - Pagina 25 Empty Re: S2,der eigen stekkie!

Bericht van YvonneM do 18 okt - 11:33

Ik vond het heel suf dat de Vogelbescherming op Facebook een foto van een andere slechtvalk dan S2 had gezet toen ze over haar een bericht schreven...

Dat was ook het eerste wat mij opviel aan het bericht van Vogelbescherming op Facebook dat er niet eens een foto van S2 bij stond. Heb ik ook opmerking over gemaakt.

_________________
Speak only if it improves upon the silence.

– Gandhi -
YvonneM
YvonneM

Aantal berichten : 1665
Registration date : 14-05-11
Leeftijd : 72
Woonplaats : Utrecht

Terug naar boven Ga naar beneden

S2,der eigen stekkie! - Pagina 25 Empty Re: S2,der eigen stekkie!

Bericht van Marleen do 18 okt - 11:42

YvonneM schreef:
Ik vond het heel suf dat de Vogelbescherming op Facebook een foto van een andere slechtvalk dan S2 had gezet toen ze over haar een bericht schreven...

Dat was ook het eerste wat mij opviel aan het bericht van Vogelbescherming op Facebook dat er niet eens een foto van S2 bij stond. Heb ik ook opmerking over gemaakt.

Ja, was nog even aan het kijken om te zien of meer mensen het erover hadden en zag jouw bericht inderdaad! Maar wij leken de enige twee te zijn. Ach ja Smile
Marleen
Marleen

Aantal berichten : 25
Registration date : 05-05-11
Leeftijd : 36
Woonplaats : Utrecht

Terug naar boven Ga naar beneden

S2,der eigen stekkie! - Pagina 25 Empty Re: S2,der eigen stekkie!

Bericht van YvonneM do 18 okt - 11:44

Tis weer eens een missertje van Vogelbescherming

_________________
Speak only if it improves upon the silence.

– Gandhi -
YvonneM
YvonneM

Aantal berichten : 1665
Registration date : 14-05-11
Leeftijd : 72
Woonplaats : Utrecht

Terug naar boven Ga naar beneden

S2,der eigen stekkie! - Pagina 25 Empty Re: S2,der eigen stekkie!

Bericht van rapace do 18 okt - 15:11

Oh oh oh, wat slordig nou toch weer. Om moedeloos van te worden, en ik zit al zo in een dip. Zó veel schitterende foto's van haar en dan plaatsen zij een foto van een andere prachtige vogel. Zie facebook VBN:

Yvonne de Vries Dit is NIET S2. Slordig VBN, heel slordig.
ongeveer een uur geleden ·

Vogelbescherming Nederland @ Yvonne. De vogel op de foto is niet S2, dat klopt. Het staat er ook boven: het is ter illustratie een foto van een slechtvalk via birdphoto.nl.
59 minuten geleden ·


_________________
J.A. Baker, The Peregrine 1967:
De slechtvalk is op jacht en de jager vertrouwt niemand.
rapace
rapace

Aantal berichten : 151
Registration date : 20-05-11
Leeftijd : 69
Woonplaats : Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

S2,der eigen stekkie! - Pagina 25 Empty Re: S2,der eigen stekkie!

Bericht van Dorien do 18 okt - 18:26

Ja daar ha dik net voor gereageerd , als je iets wilt plaatsen doe het dan goed.

_________________
Geniet van elke dag

S2,der eigen stekkie! - Pagina 25 Vlinde10
Dorien
Dorien

Aantal berichten : 9561
Registration date : 01-03-09
Leeftijd : 57
Woonplaats : Groesbeek

Terug naar boven Ga naar beneden

S2,der eigen stekkie! - Pagina 25 Empty Re: S2,der eigen stekkie!

Bericht van rapace do 18 okt - 19:33

Ja vind ik ook Dorien, ik hang ook geen foto op van zomaar een kat ter illustratie van mijn Tommie die ik nog alle dagen mis. Er komt ook maar geen antwoord van VWG op mijn vragen over hoe nu verder. En het was ook nog takke weer vandaag. Bah, wat een kl... dag.

_________________
J.A. Baker, The Peregrine 1967:
De slechtvalk is op jacht en de jager vertrouwt niemand.
rapace
rapace

Aantal berichten : 151
Registration date : 20-05-11
Leeftijd : 69
Woonplaats : Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

S2,der eigen stekkie! - Pagina 25 Empty Re: S2,der eigen stekkie!

Bericht van YvonneM do 18 okt - 19:44

En ik heb effe een foto van S2 geplaatst op de site van Vogelbescherming. Voor het geval ze niet weten hoe ze er uit zag Laughing

_________________
Speak only if it improves upon the silence.

– Gandhi -
YvonneM
YvonneM

Aantal berichten : 1665
Registration date : 14-05-11
Leeftijd : 72
Woonplaats : Utrecht

Terug naar boven Ga naar beneden

S2,der eigen stekkie! - Pagina 25 Empty Re: S2,der eigen stekkie!

Bericht van Coriena do 18 okt - 19:47

YvonneM schreef:En ik heb effe een foto van S2 geplaatst op de site van Vogelbescherming. Voor het geval ze niet weten hoe ze er uit zag Laughing
Das een goede YvonneM Laughing S2,der eigen stekkie! - Pagina 25 3214872794

_________________
Het leven is soms veel te kort,geniet ervan en durf te leven!
S2,der eigen stekkie! - Pagina 25 Tome510
Coriena
Coriena

Aantal berichten : 168103
Registration date : 01-03-09
Leeftijd : 61
Woonplaats : Lage Zwaluwe

http://slechtvalkenliefde.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

S2,der eigen stekkie! - Pagina 25 Empty Re: S2,der eigen stekkie!

Bericht van rapace do 18 okt - 20:12

YvonneM schreef:En ik heb effe een foto van S2 geplaatst op de site van Vogelbescherming. Voor het geval ze niet weten hoe ze er uit zag Laughing

Very Happy Very Happy Ik heb het vermoeden dat die lui geen idee hebben wat een impact dit heeft op ons allemaal. Het is pure domheid, niet nadenken over hoe wij en mensen overal in de wereld geraakt zijn door deze gebeurtenissen. Sad

_________________
J.A. Baker, The Peregrine 1967:
De slechtvalk is op jacht en de jager vertrouwt niemand.
rapace
rapace

Aantal berichten : 151
Registration date : 20-05-11
Leeftijd : 69
Woonplaats : Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

S2,der eigen stekkie! - Pagina 25 Empty Re: S2,der eigen stekkie!

Bericht van Liesbeth vr 19 okt - 7:54

Extra informatie overlijden slechtvalk S2

Gemert, donderdag 18 oktober 2012

Geachte bezoekers, slechtvalkenliefhebbers,

Wij begrijpen uw teleurstellingen, boosheid en de vragen die daaruit voortkomen. Ook wij ervaren emoties en vragen ons nog steeds af waarom dit slechtvalk S2 is overkomen zo vlak voor haar succesvolle terugkeer in de vrije natuur. Maar dat is over het algemeen niet het beste moment om te discussiëren over beslissingen die eerder in alle rust zijn genomen en waarover de VWG eerder gecommuniceerd heeft maar die wij graag nogmaals verantwoorden.

Er zijn vele vragen ook bij ons en wij hopen die onderstaand weg te kunnen nemen.

Men stelt dat het valkenierstraject overgeslagen had moeten worden.
De slechtvalk heeft meer dan een jaar in gevangenschap doorgebracht. Dat is erg lang en leidt onherroepelijk tot conditieverlies bij de valk. Valkeniers weten als geen ander dat een goede conditie cruciaal is voor bepaalde soorten roofvogels om succesvol te kunnen jagen. Zij trainen hun jachtvogels dagelijks en brengen die op conditie omdat zij anders niet succesvol zijn.
De betrokken valkenier is zeer deskundig en heeft grote verdiensten op het gebied van bescherming van slechtvalken. Hij heeft eveneens ruime ervaring met revalidatie van slechtvalken, een kwaliteit waar weinigen in Nederland (nog) over beschikken.
Zijn training was louter gericht op het op niveau brengen van haar conditie. Niet zoals men zich afvraagt op jagen, dat kende ze immers al.
De slechtvalk ongetraind loslaten zou ogenschijnlijk mooi zijn geweest maar de kans dat die daarna buiten het zicht van onze waarneming van honger zou sterven zou uitermate groot zijn geweest.
Wij hebben de noodzaak van deze stap, in het belang van slechtvalk S2, nadrukkelijk en uitvoerig besproken met andere deskundigen zoals Vogelbescherming Nederland, de Werkgroep Slechtvalk Nederland, de dierenarts en de valkenier en staan hier, ook nu nog, nog steeds volledig achter.

Datum overlijden slechtvalk S2.
Slechtvalk S2 heeft dinsdagavond 09 oktober nog gewoon geaast en er was niets bijzonders waar te nemen. De redenen hiervoor kunt u in eerdere berichtgeving nalezen. Woensdagochtend 10 oktober is zij dood aangetroffen door de valkenier waarbij hij bij nader onderzoek een besmetting met maden aantrof bij haar onderlichaam, hier zit tevens haar cloaca. De valkenier was en is hier helemaal kapot van en berichtte ons woensdagmiddag 10 oktober dat zij was overleden, hij heeft het hier nog steeds erg moeilijk mee. Direct na de vondst is slechtvalk S2 de vriezer ingegaan en op donderdagavond 11 oktober is zij bevroren aan ons overgedragen. Wij hebben haar geplaatst in een koelbox met diepvrieselementen en bij thuiskomst wederom in de vriezer geplaatst. I.o.m. met de dierenarts is er zatermorgen 13 oktober sectie verricht hiervoor hebben wij slechtvalk S2 op vrijdagavond 12 oktober uit de vriezer gehaald. Door het direct invriezen zijn de maden gedood en doet dit niets af aan de sectie en de mogelijke doodsoorzaak. Bij de sectie is een volle spiermaag aangetroffen met het aas van dinsdagavond 09 oktober. Nadere onderzoeksresultaten en mogelijke preciese doodsoorzaak wachten wij af.

Plaatsing persbericht Eindhovens Dagblad zondag 14 oktober 2012
Wij hebben bewust gewacht op het plaatsen van een persbericht op onze website omdat wij eerst de voorlopige bevindingen van de sectie op S2 wilden hebben zodat wij u juist konden informeren. In samenspraak met het vogelasiel is er zondag contact gezocht met het ED voor een afspraak om het overlijden kenbaar te maken nadat wij het gepubliceerd zouden hebben op onze website. Hier is iets misgegaan en is het ED direct tot publicatie overgegaan en hebben hierbij een onjuiste data gepubliceerd van haar overlijden. Na constatering van deze publicatie hebben wij direct ons volledige persbericht geplaatst op onze website waarna het ED hun persbericht hebben gewijzigd met vermelding van nadere gegevens. Wij nemen niemand iets kwalijk dat dit zo is gegaan maar hadden dat graag anders gezien, begrijpelijke emoties hebben hierin een rol gespeeld.

Het breken van een vleugel- of staartpen.
Het is niet meer dan normaal dat een vogel een vleugel- of staartpen breekt. Vaak ziet men bij roofvogels in de vlucht dat er een pen ontbreekt. Op zich is dit geen probleem alleen wij en de valkenier wilde met slechtvalk S2 geen enkel risico lopen en haar in een zo goed mogelijke optimale conditie en verenkleed haar vrijheid teruggeven. Het breken van deze vleugelpen heeft niets te maken met de deskundigheid van de valkenier of het overlijden van slechtvalk S2!

Opstandigheid slechtvalk S2
Dit heeft niets te maken met haar dood of beschadiging van haar buitenste vleugelpen, dit is normaal gedrag en zie hiervoor eerdere berichtgeving op onze website.

Tijdstip van besmetting en het overlijden van S2.
De besmetting door waarschijnlijk een groene vleesvlieg heeft 24 tot 48 uur voor haar overlijden plaatsgevonden. Deze besmetting was niet te constateren door de valkenier en is in de regel pas zichtbaar als het te laat is, vaak na overlijden. Zie hiervoor de diverse publicaties op het internet.

Wat gebeurt er met haar lichaam.
Slechtvalk S2 wordt momenteel bewaard in een diepvries. Wij zijn nog in overleg over een respectvolle wijze waarop we haar voor de eeuwigheid willen bestemmen.

Wij begrijpen heel goed dat u allen zeer ontdaan bent en treuren over het overlijden van slechtvalk S2 en nog veel vragen hebben net zoals wij maar verzoeken u vriendelijk vertrouwen uit te spreken over de doktoren, de valkeniers en de vele vrijwilligers die zich zo ingezet hebben voor het herstel van slechtvalk S2. Ondanks hun geweldige inspanningen heeft het noodlot onverwacht toegeslagen en heeft het niet zo mogen zijn dat zij haar vrijheid terug heeft gekregen. Diep respect en dank van onze zijde voor hen die slechtvalk S2 hebben verzorgt, de donateurs en zij die ons middels de vele steun- en dankbetuigingen hebben gesteund bij het overlijden van slechtvalk S2.

Wij houden u op de hoogte.



Vogelwerkgroep Gemert,

Arno Teunissen en Martin Vink


_________________
-
S2,der eigen stekkie! - Pagina 25 2ihbdb8
One love, One club, FC TWENTE
Liesbeth
Liesbeth

Aantal berichten : 121
Registration date : 06-06-11
Leeftijd : 69
Woonplaats : Enschede

https://pspparadise.actieforum.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

S2,der eigen stekkie! - Pagina 25 Empty Re: S2,der eigen stekkie!

Bericht van Marleen vr 19 okt - 9:24

Dorien schreef:Ja daar ha dik net voor gereageerd , als je iets wilt plaatsen doe het dan goed.
Och ja, daar had ik overheen gelezen, maar jij zei het inderdaad ook al... Ben het helemaal met je eens. Maar ach ja, het zij zo.

Bedankt voor het plaatsen van dat bericht Liesbeth. Ik vind het een duidelijk bericht, staat ook precies in wat ik graag wilde weten (waar ze nu is en zo...).
Marleen
Marleen

Aantal berichten : 25
Registration date : 05-05-11
Leeftijd : 36
Woonplaats : Utrecht

Terug naar boven Ga naar beneden

S2,der eigen stekkie! - Pagina 25 Empty Re: S2,der eigen stekkie!

Bericht van Coriena vr 19 okt - 9:55

Nou ja maar afwachten wat er verder met het lichaam van S2 gebeurt Rolling Eyes

_________________
Het leven is soms veel te kort,geniet ervan en durf te leven!
S2,der eigen stekkie! - Pagina 25 Tome510
Coriena
Coriena

Aantal berichten : 168103
Registration date : 01-03-09
Leeftijd : 61
Woonplaats : Lage Zwaluwe

http://slechtvalkenliefde.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

S2,der eigen stekkie! - Pagina 25 Empty Re: S2,der eigen stekkie!

Bericht van Marleen vr 19 okt - 10:41

Ja nou ja, er staat in elk geval dat ze naar een respectvolle wijze zoeken, dat vind ik een geruststelling!
Marleen
Marleen

Aantal berichten : 25
Registration date : 05-05-11
Leeftijd : 36
Woonplaats : Utrecht

Terug naar boven Ga naar beneden

S2,der eigen stekkie! - Pagina 25 Empty Re: S2,der eigen stekkie!

Bericht van SuzanneH vr 19 okt - 10:54

rapace schreef:Oh oh oh, wat slordig nou toch weer. Om moedeloos van te worden, en ik zit al zo in een dip. Zó veel schitterende foto's van haar en dan plaatsen zij een foto van een andere prachtige vogel. Zie facebook VBN:

Yvonne de Vries Dit is NIET S2. Slordig VBN, heel slordig.
ongeveer een uur geleden ·

Vogelbescherming Nederland @ Yvonne. De vogel op de foto is niet S2, dat klopt. Het staat er ook boven: het is ter illustratie een foto van een slechtvalk via birdphoto.nl.
59 minuten geleden ·


Oooo dat MEEN je niet!! Als een vriend overleden is dan plaatst je niet een foto van een onbekende!! Wow unbelievable.

_________________
Van het concert des levens krijgt niemand een program.
SuzanneH
SuzanneH

Aantal berichten : 6335
Registration date : 04-05-11
Leeftijd : 65
Woonplaats : Franeker

http://www.hettenvan.com/foto

Terug naar boven Ga naar beneden

S2,der eigen stekkie! - Pagina 25 Empty Re: S2,der eigen stekkie!

Bericht van rapace vr 19 okt - 11:21

SuzanneH schreef:
rapace schreef:Oh oh oh, wat slordig nou toch weer. Om moedeloos van te worden, en ik zit al zo in een dip. Zó veel schitterende foto's van haar en dan plaatsen zij een foto van een andere prachtige vogel. Zie facebook VBN:

Yvonne de Vries Dit is NIET S2. Slordig VBN, heel slordig.
ongeveer een uur geleden ·

Vogelbescherming Nederland @ Yvonne. De vogel op de foto is niet S2, dat klopt. Het staat er ook boven: het is ter illustratie een foto van een slechtvalk via birdphoto.nl.
59 minuten geleden ·


Oooo dat MEEN je niet!! Als een vriend overleden is dan plaatst je niet een foto van een onbekende!! Wow unbelievable.

Het is geen boze opzet van VBN, daar ben ik van overtuigd. Die mensen zien het alleen anders. Die hebben geen idee hoe zeer dit doet bij ons die S2 zo volgden en liefhadden. Teunissen en Vink weten precies hoe wij haar bewonderden. Die voelen het ook zo. VBN niet.

_________________
J.A. Baker, The Peregrine 1967:
De slechtvalk is op jacht en de jager vertrouwt niemand.
rapace
rapace

Aantal berichten : 151
Registration date : 20-05-11
Leeftijd : 69
Woonplaats : Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 25 van 27 Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26, 27  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum