Laatste onderwerpen
» South Bend
Amsterdam/Rijksmuseum screenshots © Beleef de Lente/Vogelbescherming Nederland - Pagina 36 EmptyVandaag om 1:19 van Terka

»  Hibbard Renewable Energy
Amsterdam/Rijksmuseum screenshots © Beleef de Lente/Vogelbescherming Nederland - Pagina 36 EmptyVandaag om 1:14 van Terka

» Fort Wayne falcon cam
Amsterdam/Rijksmuseum screenshots © Beleef de Lente/Vogelbescherming Nederland - Pagina 36 EmptyVandaag om 1:04 van Terka

» Bowling Green
Amsterdam/Rijksmuseum screenshots © Beleef de Lente/Vogelbescherming Nederland - Pagina 36 EmptyVandaag om 0:55 van Terka

» Milwaukee brewery
Amsterdam/Rijksmuseum screenshots © Beleef de Lente/Vogelbescherming Nederland - Pagina 36 EmptyVandaag om 0:22 van Terka

» Union County
Amsterdam/Rijksmuseum screenshots © Beleef de Lente/Vogelbescherming Nederland - Pagina 36 EmptyGisteren om 22:12 van henkievpk

» North Omaha station
Amsterdam/Rijksmuseum screenshots © Beleef de Lente/Vogelbescherming Nederland - Pagina 36 EmptyGisteren om 22:00 van henkievpk

» Elk River , GreatRiverEnergy
Amsterdam/Rijksmuseum screenshots © Beleef de Lente/Vogelbescherming Nederland - Pagina 36 EmptyGisteren om 21:56 van henkievpk

» Saint louis
Amsterdam/Rijksmuseum screenshots © Beleef de Lente/Vogelbescherming Nederland - Pagina 36 EmptyGisteren om 21:39 van henkievpk

Zoeken
 
 

Geef resultaten weer als:
 


Rechercher Geavanceerd zoeken

Amsterdam/Rijksmuseum screenshots © Beleef de Lente/Vogelbescherming Nederland

+2
Coriena
margootje
6 plaatsers

Pagina 36 van 36 Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36

Ga naar beneden

Amsterdam/Rijksmuseum screenshots © Beleef de Lente/Vogelbescherming Nederland - Pagina 36 Empty Re: Amsterdam/Rijksmuseum screenshots © Beleef de Lente/Vogelbescherming Nederland

Bericht van henkievpk ma 25 jul - 12:42

https://waarneming.nl/observation/250222271/

weet niet of het mag maar kan weggehaald worden. En grappig nu zit ik de waarnemingen te kijken. Laatste keer dat ik van het rijks naar huis ging zat ik te jubelen in de trein . Lol ik dacht een slechtvalk te zien vlak bij station amsterdam sloterdijk. Lol daar zit een stelletje. Ik had het dus goed gezien

_________________
Elke dag heeft een nieuw gezicht
henkievpk
henkievpk

Aantal berichten : 21962
Registration date : 12-03-19
Leeftijd : 58
Woonplaats : Hoorn

Terug naar boven Ga naar beneden

Amsterdam/Rijksmuseum screenshots © Beleef de Lente/Vogelbescherming Nederland - Pagina 36 Empty Re: Amsterdam/Rijksmuseum screenshots © Beleef de Lente/Vogelbescherming Nederland

Bericht van margootje vr 9 sep - 15:43

OZ Slechtvalken Rijksmuseum 2022 <-- klik

overzicht van data uit waarnemingen van het seizoen is klaar op een apart tabblad.
Verzonden naar SOVON oa

_________________
blijf nieuwsgierig en geniet van het kleine Herfst
margootje
margootje

Aantal berichten : 23288
Registration date : 09-06-15
Leeftijd : 60
Woonplaats : Leiderdorp

Terug naar boven Ga naar beneden

Amsterdam/Rijksmuseum screenshots © Beleef de Lente/Vogelbescherming Nederland - Pagina 36 Empty Re: Amsterdam/Rijksmuseum screenshots © Beleef de Lente/Vogelbescherming Nederland

Bericht van YvonneM wo 21 sep - 9:42

Leuke terugmelding van mannetje CEJ uit 2021
https://waarneming.nl/observation/255151768/

_________________
Speak only if it improves upon the silence.

– Gandhi -
YvonneM
YvonneM

Aantal berichten : 1686
Registration date : 14-05-11
Leeftijd : 72
Woonplaats : Utrecht

Terug naar boven Ga naar beneden

Amsterdam/Rijksmuseum screenshots © Beleef de Lente/Vogelbescherming Nederland - Pagina 36 Empty Re: Amsterdam/Rijksmuseum screenshots © Beleef de Lente/Vogelbescherming Nederland

Bericht van henkievpk wo 21 sep - 10:30

Fantastisch. Zo jammer dat ik geen ringen kon lezen daar. Als dit een mannetje is dan is dit hem en anders zijn zus. Was even terugzoeken in eigen foto's.
Amsterdam/Rijksmuseum screenshots © Beleef de Lente/Vogelbescherming Nederland - Pagina 36 Rijks205

_________________
Elke dag heeft een nieuw gezicht
henkievpk
henkievpk

Aantal berichten : 21962
Registration date : 12-03-19
Leeftijd : 58
Woonplaats : Hoorn

Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 36 van 36 Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum