Laatste onderwerpen
» Screenshots livestream youtube © VWGGemert
campics vanaf 1 juli  © VWGGemert  en bonusjes van ter plekke - Pagina 11 EmptyVandaag om 11:32 van Coriena

» Amsterdam/Rijksmuseum screenshots © Beleef de Lente/Vogelbescherming Nederland
campics vanaf 1 juli  © VWGGemert  en bonusjes van ter plekke - Pagina 11 EmptyVandaag om 11:08 van margootje

» Geldrop/Brigida kerk
campics vanaf 1 juli  © VWGGemert  en bonusjes van ter plekke - Pagina 11 EmptyVandaag om 10:59 van Coriena

» Aalsmeer/Watertoren
campics vanaf 1 juli  © VWGGemert  en bonusjes van ter plekke - Pagina 11 EmptyVandaag om 10:58 van Coriena

» Scheveningen/Watertoren
campics vanaf 1 juli  © VWGGemert  en bonusjes van ter plekke - Pagina 11 EmptyVandaag om 10:55 van Coriena

» Diverse Slechtvalken Nederland
campics vanaf 1 juli  © VWGGemert  en bonusjes van ter plekke - Pagina 11 EmptyVandaag om 9:52 van Coriena

» Amersfoort/OLV toren
campics vanaf 1 juli  © VWGGemert  en bonusjes van ter plekke - Pagina 11 EmptyVandaag om 9:47 van Coriena

» Leiden / Uniper Energy
campics vanaf 1 juli  © VWGGemert  en bonusjes van ter plekke - Pagina 11 EmptyVandaag om 9:43 van Coriena

» Ede/ schoorsteen voormalig Enka terrein.
campics vanaf 1 juli  © VWGGemert  en bonusjes van ter plekke - Pagina 11 EmptyVandaag om 9:42 van YvonneM

Zoeken
 
 

Geef resultaten weer als:
 


Rechercher Geavanceerd zoeken

campics vanaf 1 juli © VWGGemert en bonusjes van ter plekke

5 plaatsers

Pagina 11 van 11 Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11

Ga naar beneden

campics vanaf 1 juli  © VWGGemert  en bonusjes van ter plekke - Pagina 11 Empty Re: campics vanaf 1 juli © VWGGemert en bonusjes van ter plekke

Bericht van Bolid zo 5 dec - 14:47

henkievpk schreef:
Bolid schreef:
henkievpk schreef:Hoe laat? want dan kijk ik of ik bij de buurman Hans wat hoor?
De tijd was even voor ik het schreef. Later weer eens gehoord
Om 14.06.20 was een knal te horen. Vuurwerk . Zeker in de avond wordt er in Gemert veel illegaal vuurwerk te horen. Enorme knallen daar die dus 10km verderop hier goed te horen is.

Beter dan jacht. Maar ik twijfel. Bedankt voor de info Henkie

Bolid

Aantal berichten : 4837
Registration date : 26-03-17
Leeftijd : 71
Woonplaats : Zoetermeer

Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 11 van 11 Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum